and more...
Blog > Komentarze do wpisu

Grillowany banan z jabłkiem, siemieniem lnianym i migdałami

Więcej niż przekąska - takie danie to nie tylko owoc, który zaspokoi głód na chwilę. Dzięki siemieniu lnianym, migdałom i suszonym owocom, nasyca nas na dłużej, ponieważ dostarcza nam zdrowych tłuszczy i białek. W połączeniu z bananowo jabłkową bombą węglowodanową tworzy idealne śniadanie lub deser.

Grillowany banan z jabłkiem, sieminiem lnianym i migdałami

Składniki:

banan
jabłko
2 łyżeczki siemienia lnianego
garść posiekanych migdałów, orzechów, suszonych moreli
wiórki kokosowe
cynamon
1 łyżka oleju z orzechów włoskich
 

Przygotowanie:

Banana i jabłko pokroić na cienkie plasterki, polać olejem, posypać cynamonem, wymieszać, tak zamarynowane owoce smażyć na patelni grillowej, do czasu aż się dobrze zrumienią. Dodać pozostałe składniki.

Smacznego!

Grillowany banan z jabłkiem, sieminiem lnianym i migdałami
Grillowany banan z jabłkiem, sieminiem lnianym i migdałami

Lekkie desery bez piekarnika vol 2 Płaski brzuch- posiłki dietetyczne

środa, 06 sierpnia 2014, mischief569

Polecane wpisy

Top Blogi Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Durszlak.pl
Skopiuj CSS